Ferry Lost
Na zijn ontslag bij GTST probeert Ferry Doedens opnieuw richting te geven aan zijn carrière en liefdesleven. Met nog maar weinig optredens spreekt hij openlijk over zijn onzekerheid om op te treden, vlak voor hij het podium opgaat. Zijn inkomen zoekt hij steeds vaker online en hij klampt zich vast aan zijn cryptowallet als nieuw houvast. Maar achter de buitenkant groeit de eenzaamheid.
Een nieuwe kans
Ferry begint aan een theatershow, maar zijn obsessie met crypto neemt verontrustende vormen aan als hij steeds vaker te laat komt en afspraken afzegt om niets te missen. Als de première goed verloopt geeft dat vertrouwen, tot duidelijk wordt dat zijn liefde voor crypto steeds meer weg heeft van een hevige verslaving. Eén die zijn dagelijks leven gevaarlijk bepaalt.
De twijfels rond nieuwe verslavingen groeien nu Ferry ook fysiek steeds meer klachten krijgt. Wanneer blijkt dat hij opnieuw mensen dicht om hem heen heeft voorgelogen, is de maat vol en volgt een interventie. Met tegenzin stemt Ferry toe, maar de vraag is hoe lang hij volhoudt. Want ondanks alle zorgen lijkt er voor hem nog maar één houvast te zijn: zijn onwankelbare geloof in crypto.