Fisk
Wanneer het leven van Helen Tudor-Fisk uit elkaar valt, neemt ze een baan aan bij een klein advocatenkantoor, gespecialiseerd in testamenten. Ze hoopt dat, omdat de cliënten dood zijn, niet met mensen hoeft te werken.