Gecko's Garage
Lach en leer met Gecko en de monteurs in Gecko’s Garage. Gecko krijgt bezoek van zijn vrienden Max de Monster Truck, Amber de Ambulance en meer grote trucks voor kinderen.
Het is een modderige dag, dus maakt Gecko zijn nieuwe autowasserij gereed voor Baby Truck.
Barry de Bus heeft een grote botsing en komt in de vijver terecht. Gecko zorgt voor hem.