Getrouwd...en kinderen
De niet zo beminnelijke Bundy's zijn een wat ongewoon televisiegezin dat probeert een miserabel middenklassenbestaan te overleven, terwijl de buren, Steve en Marcy Rhoades, proberen te zorgen dat de prijs van hun huis niet keldert.
Marcy en Steve kunnen een testritje met de gerenoveerde Mustang van Al niet weerstaan - op de achterbank.