Gold Rush: White Water
De Dakota boys, Gold Rush-veteraan Fred Hurt en zijn zoon Dustin, zijn terug om diep in een ravijn in Alaska naar goud te zoeken. Deze keer zetten ze zelfs hun leven op het spel.
First Gold
Fred en Dustin Hurt gaan in het afgelegen Chilkatgebergte in Alaska op jacht naar nog niet eerder ontdekte goudafzettingen. Vinden ze goudkorrels in de snelstromende rivier?
De vondst van een goudklompje is veelbelovend. Wanneer Dustin in de gevarenzone gaat duiken, kost een losgeraakt rotsblok hem echter bijna het leven.
De 73-jarige Dakota Fred treedt voor de vierde keer in het huwelijk. En door een aardverschuiving dreigt er een vloedgolf te ontstaan die de duikers het leven zou kunnen kosten.
De zoektocht van de Dakota Boys naar goud in de rivierbodem komt in gevaar wanneer de 73-jarige Fred tijdens een duik onderkoeld raakt door een defect in zijn verwarmingssysteem.