Gold Rush: Winter's Fortune
Tony Beets gokt met miljoenen om zijn klus te redden. Rick Ness heeft een wasinstallatie nodig die past bij zijn grote ambities, terwijl Dave Turin op zoek is naar nieuw terrein.
Winter's Fortune: Bigger is Better
Tony Beets vecht in de winter van Klondike om een ​​monstergraafmachine te bemachtigen. Terwijl de strijd om grond oplaait, zoekt Fred Lewis naar de moederlode in Nevada.
Rick wekt Monster Red op om goudklompjes te vangen met hulp van Freddy Dodge en Tony bouwt een enorme graafmachine. Dustin keert terug naar Haines na een verwoestende aardverschuiving.
Dave staat op een concessie in Idaho een verrassing te wachten. Fred gaat in een ondergrondse rivier op zoek naar goud, en Dustin en Carlos trotseren barre weersomstandigheden.