Outback Crystal Hunters
Patrick en Kirsty ontdekken een enorm amethistcluster ter waarde van een miljoen dollar, terwijl Pete en Kyle zeer kwetsbare en zeldzame crocoietkristallen proberen uit te graven.
Hot As Hell
Patrick trotseert extreem hoge temperaturen om een amethistcluster ter waarde van een miljoen op te graven. Pete en Kyle kampen daarentegen met ijzige weersomstandigheden.
Patrick en Kirsty zoeken op hun afgelegen concessie in Queensland naar zeldzame aquamarijnkristallen. En Frankie en Ebriony gaan de strijd aan met wilde varkens en dingo's.
Kirsty en Patrick moeten dringend zeldzame oceaankyaniet-kristallen vinden om hun enorme schulden te kunnen terugbetalen.