Hackerville
Als voortvluchtigen uit Borisov moeten Lisa, Adam en Cipi nu de samenleving verlaten en onderduiken.
Na op het nippertje uit Borisov ontsnapt te zijn, verstoppen Lisa, Adam en Cipi zich in een verlaten dorp.
Borisov brengt Adam in een lastige situatie; Lisa vraagt Cornel een Cipi's vrienden om hulp.