Hamsters van Hamsterdal
Hamsterlandgoed; Operatie boomhuis
De hamsters denken dat Harry gevangen wordt gehouden. Clover krijgt een voorproefje van luxe.
Popcorn verliest zijn kroon in Keesha's aquarium. Clover doet mee aan een plaatselijke hamsterverkiezing.
De hamsters redden Kendricks oude fauteuil. De hamsters redden Lil Pal van een vogelmoeder.