Harlan Coben's Lazarus
Psychiater dr. Joel Lazarus keert terug naar zijn geboortestad na de vermoedelijke zelfmoord van zijn vader, dr. L, maar al snel ziet hij dingen die hij niet kan verklaren.
Als de visioenen informatie geven over meer slachtoffers, verbindt Laz de oude moord op zijn zus Sutton, de verdachte dood van zijn vader en vele andere moorden met één verdachte.
Laz draait door na schokkend nieuws van zijn zus Jenna. Een nieuw visioen laat Laz geloven dat de moordenaar weer heeft toegeslagen, maar een wanhopige zoektocht naar het slachtoffer leidt tot meer geweld.
Laz en Jenna doen een schokkende ontdekking waardoor Laz een andere verdachte voor Suttons moord verdenkt. Een naaste van Laz wordt bedreigd en er begint een klopjacht.
Na het bezoek aan een oude patiënt beseft Laz wat de gemene deler van alle moordzaken is. Een dodelijke zoektocht laat figuren uit Laz' verleden verschijnen voor een laatste confrontatie.