Stolen from the spotlight
Een geliefde presentatrice van het tv-nieuws verdwijnt en de verdenking richt zich op een nieuwe verdachte.
Een tekening en een nieuwe tip over Jodi's ontvoering leiden de politie naar een nieuw spoor.