Houses With History
Mike, Jen en Rich hebben de keuze uit een Dutch Colonial-huis waar een flink prijskaartje aan hangt en een Cape Cod-huis dat heel veel mogelijkheden heeft.
Mike, Jen en Rich helpen een stel bij de renovatie van hun huis in federale stijl uit 1666 dat geplaagd wordt door 350 jaar oude problemen met de constructie.