How Close Can I Beach?
Een echtpaar zoekt een huis in de prachtige strandgemeenschap van St. George Island, Florida. Elk huis heeft unieke functies, voor welke gaan ze?
Een leuk stel probeert een appartement te vinden dat groot genoeg is voor hun gezin van zes in Destin, Florida. Ze willen ergens zo dicht mogelijk bij het strand.