Hunter Street
Max wordt wakker in zijn nieuwe huis als hij ontdekt dat zijn pleegouders spoorloos zijn verdwenen.
Saganash
De Hunters zijn op zoek naar hun vermiste ouders en ontrafelen meer dan ze hadden verwacht.
De Hunters ontdekken een geheime kamer in het huis; een aanwijzing wijst Tess richting een vreemd figuur.
Als Max op school in de problemen komt, besluit de directrice met zijn ouders te praten.
Max en Tess ontdekken een familiegeheim en een onbekende sleutel; Anika verdenkt de schoonmaakster.