Het normale tienerleven van Carly Shay neemt een verrassende wending wanneer haar webshow "iCarly" al snel een internetfenomeen wordt.
Carly en Sam beslissen dat hun afgewezen klasgenoten op iCarly, hun eigen internetshow, hun talenten kunnen laten zien.
Ik wil meer kijkers
Carly en Sam gaan met Freddie en Spencer de strijd aan om het beste plan te bedenken om meer kijkers te trekken.
De opa van Carly en Spencer denkt dat Spencer niet goed voor Carly zorgt en wil haar meenemen naar zijn huis.
Carly, Sam en Freddie willen dat hun show beoordeeld wordt door 'Nevelocity', een super populaire website.