A.N.T. Farm
Chyna en haar vrienden Olive en Fletcher zijn de nieuwste leden van het Aanstormende Natuurlijke Talenten programma. Ze verlaten de lagere school en worden rechtstreeks toegelaten op de middelbare school! Het huiswerk is niet makkelijk, maar het is nog veel moeilijker om bij de ouderejaars te gaan horen. Wanneer ze de koppen bij elkaar steken blijkt dat dat deze vrienden samen alles aankunnen.
Als Chyna en haar nieuwe A.N.T. vrienden Fletcher en Olive horen dat er een feest wordt georganiseerd proberen zij er ouder uit te zien om binnen te kunnen komen. Het feest valt in het water als Fletcher per ongeluk de stekker uit de muziek trekt, maar Chyna houdt het feest aan de gang met een geïmproviseerd muzikaal optreden.
Cameron maakt gebruik van een aantal taktieken om de overdreven betrokken Olive bang te maken en daardoor van kluisje te veranderen. Ondertussen probeert Chyna de aandacht te trekken van de jongen waar ze verliefd op is en Fletcher krijgt de opdracht om een speciaal kunstproject in goede banen te leiden.