Ikke et ord
Alles verandert wanneer Charlottes man Lars gearresteerd wordt voor de moord op een worstelaar.
Wanneer een plaatselijke drugsdealer betrokken blijkt bij de moord op Liam, onderneemt Charlotte zelf actie.