In Het Wild Van Colombia
Julieta is een pijlgoudkikker, een van de giftigste wezens op aarde. Als kleine moeder van 5 cm gaat ze eieren leggen die ze moet laten bevruchten. Van diep in het gevaarlijke regenwoud roept haar Romeo. Volg haar epische missie om hem te vinden.
De 150 soorten kolibries van de diverse landschappen van Colombia, getuigen van de biodiversiteit van het land. Volg twee moeders die hun jongen grootbrengen, een helmkorst van de hooggelegen páramo en een smaragdkolibrie die in het regenwoud leeft.
Van uitgedroogde, aardkrakende droogte tot gewelddadige overstromingen, de Colombiaanse Llanos kent extremen. Ontmoet bekwame strijders in een veranderende omgeving, de slimme capibara's, holenuilen, reuzenmiereneters en kolonies luide vogels.