Interrogation Files
Een 18-jarige herinnert zich niet haar pleegmoeder te hebben doodgestoken; een monteur uit Los Angeles wordt ondervraagd over de seriemoorden van lokale sekswerkers; een senator uit Oklahoma is betrokken bij sekshandel van minderjarigen; en meer.