Jonas L.A.
Als Nick een liefdesliedje schrijft voor Penny, waar hij een oogje op heeft, waarschuwen Kevin en Joe hem dat hij te snel verliefd wordt, maar hij negeert ze. Intussen heeft Stella het helemaal gehad met fans die de kleding van de jongens uit elkaar trekken.
Macy hoort dat JONAS op zoek is naar een achtergrondzangeres voor hun nieuwe album en ze biedt haar zangkunsten aan Kevin aan. Hij heeft helaas al snel in de gaten dat Macy haar zangkunsten vreselijk zijn.