Kendra Sells Hollywood
Business or Pleasure
Kendra Wilkinson is vastbesloten indruk te maken op haar mogelijk toekomstige collega's bij een van de meest prestigieuze vastgoedbedrijven van Los Angeles.
Ondanks dat ze een kater heeft, verzorgt Kendra samen met Spencer een bezichtiging voor een fan. En ze vraagt hulp aan een onverwachte bondgenoot.