Kingdom of Dreams
Bernard Arnaults LVMH-imperium wil het legendarische modehuis Gucci overnemen. Tom Ford en Domenico De Sole -het duo achter de wederopstanding van Gucci in de jaren 90- bijten van zich af om hun onafhankelijkheid te beschermen.
Bernard Arnault gaat het gevecht met rivaal François Pinault aan voor de heerschappij over het Kingdom of Dreams. De oorlogsbuit bestaat uit de merken die ze kopen en de ontwerpers die ze binnenhalen.