Knuckles
Na zijn verhuizing naar de aarde begint Knuckles de Echidna aan een hilarische en actievolle reis van zelfontdekking als hij besluit hulpsheriff Wade Whipple te trainen als zijn beschermeling en leerling in de gebruiken van de Echidna-krijger.
De vriendschap tussen Knuckles en Wade wordt op de proef gesteld als nieuwe en oude vijanden in Reno samenspannen.