La Fortuna
Alex Ventura, een jonge diplomaat, wordt plots de leider van een missie om de gezonken schat te bergen die gestolen is door avonturier Frank Wild.
De dagelijkse routine op het Ministerie van Cultuur komt tot stilstand wanneer Alex het nieuws ontvangt dat Frank Wild een schat heeft gevonden.