LEGO Friends: Een Nieuw Hoofdstuk
Volg Aliya, Autumn, Leo, Zac, Nova, Paisley, Olly en Liann tijdens hun eerste jaar op de middelbare school en zie hoe ze vrienden worden.
Welkom Zac
Op zijn nieuwe school probeert Zac de verwachtingen van zijn klasgenoten waar te maken, maar stelt een nieuwe vriend teleur.
Om haar woede uit te drukken tekent Liann een lelijke tekening van Nova. Maar als de tekening verdwijnt moet Liann hem vinden voordat Nova hem ziet.
Het lukt Nova niet om een populair videospel te maken terwijl Autumn een hondje probeert te helpen. Kunnen ze elkaar helpen?
De studentenraad zoekt naar een nieuw initiatief en Aliya probeert een idee te verzinnen terwijl Brad's slechte idee steeds populairder wordt.