LEGO Jurassic World
Owen en Claire moeten een pretparkrecensent redden uit een gesaboteerde gondelkabelbaan… en van een kwijlende T-Rex!
Rockster wiskundige Ian Malcolm keert terug naar Isla Nublar en helpt Claire, Owen en Hudson vreemde kortsluitingen door heel Jurassic World te overwinnen.