Little Disasters
Een stel vriendinnen die voor het eerst moeder zijn geworden, raakt verscheurd wanneer een van hen wordt beschuldigd van het mishandelen van haar baby, wat hun gezinnen bijna verwoest.
Het onderzoek gaat door. Er worden schokkende ontdekkingen gedaan en er ontstaan scheurtjes in het perfecte gezin.