Lucky!
Lucky! is het ongelofelijke verhaal over hoe één man, Bernie Ecclestone, een amateursport veranderde in een wereldwijde supersport, de Formule 1 - en deze vervolgens meer dan 40 jaar lang controleerde.
Van de Britse GP van 1950 tot de tragische dood van Jochen Rindt in 1970, Bernie Ecclestone haalt herinneringen op aan een gouden tijdperk van racelegenden en iconische races.
The Constructors
Het meest glamoureuze tijdperk van de Formule 1, met coureurs die het jet-set leven leiden, iconische teams, en het begin van Bernie's interne strijd om de groeiende sport onder controle te krijgen.
Bernie Ecclestone ziet de toekomst van Formule 1 in live televisie - en het grenzeloze geld dat dat zal opleveren. Hij vecht tegen de verwachtingen in om de sport onder controle te krijgen, met wat speciale hulp.
Het is een totale oorlog tussen de Britse teams en FISA, die wanhopig de Formule 1 willen controleren. Bernie neemt de teams mee naar Zuid-Afrika om te bewijzen dat zij de enigen zijn die een race kunnen organiseren.
Formule 1 gaat de hele wereld over als coureurs als Prost, Lauda en nieuwkomers Senna en Mansell in supersnelle auto's het groeiende tv-publiek wereldwijd enthousiast maken.
Bernie creëert het perfecte scenario, want snelle coureurs in snelle auto's zorgen voor opwinding. Maar wanneer het noodlot toeslaat, komt de toekomst van Formule 1 ernstig in gevaar.