McLeod's Daughters
Ducks on the Pond
Het is tijd om te scheren en een van de mannen arriveert met de reputatie een moordenaar te zijn. Tess is getuige van enkele vreemde gebeurtenissen en ontdekt een geheim. Ondertussen heeft Claire moeite om haar gezag over de scheerders te behouden, omdat ze wanhopig de deadline voor de verkoop van haar wol wil halen.
Er ontstaat jaloezie als Claire meedoet aan de rodeo, terwijl Nick en Alex strijden om de aandacht van Tess. Becky's reputatie brengt haar in ernstige problemen, en de twee zussen vergeten hun meningsverschillen en komen te hulp.
Claire koopt een hok met ondervoede schapen uit de voorraadverkoop, waardoor Tess aan haar oordeel twijfelt. Als de vrachtwagen waarmee ze worden vervoerd kapot gaat, moeten de zussen de zieke schapen naar huis rijden. Ondertussen leiden de slechte examenresultaten van Jodi tot een verrassende conclusie.