Memphis to the Mountain
Negen jonge klimmers uit South Memphis beginnen aan een reis die hun leven kan veranderen. Hun eerste trainingsmissie op een berg in Colorado drijft hen tot het uiterste, en tijdens deze strijd komt één klimmer tot een openbaring.
Blootstelling
Hoog boven de woestijn van Nevada trotseert Alex Honnold samen met het team angst en tegenslag. Terug in South Memphis dwingt een tragedie hen tot een belangrijke keuze.