Mickey's Spookverhalen
Katriens enge sprookje
Wanneer heks Mabel een slaapvloek over prins Donald uitspreekt, is het aan prinses Katrien om hem te redden! Maar zal ze op tijd de juiste magische spreuk kunnen vinden?
Donald en Mickey vinden een boek met magische spreuken - de perfecte manier om meer Halloween-snoep tevoorschijn te toveren! Maar wanneer hun spreuken op griezelige wijze misgaan, verdwijnt al hun snoep!
Mickey's vertwijfelde zoektocht naar een Halloweenkostuum leidt hem naar een vrolijk spookachtig hotel, maar verbergt de vriendelijke spookgastheer stiekem een echt... m-m-onster!?