Met wat meer geluk en betere keuzes had Josh Corman een rockster kunnen zijn. Nu staat hij voor de klas, en hoewel hij van zijn leerlingen houdt, worstelt hij om geluk en betekenis te vinden in een wereld waarin het aan beide lijkt te ontbreken.