Mr. Mayor
In de eerste aflevering begint Neil Bremer (Ted Danson) aan zijn eerste dag als burgemeester van Los Angeles, waar hij zowel op het werk als thuis nieuwe uitdagingen tegenkomt.
Jayden spreekt diverse sollicitanten voor een plekje binnen het team. Neil raakt afgeleid tijdens een vergadering en Orly realiseert zich iets schokkends.
Bij een speciale opdracht worden Jayden en Arpi gedwongen elkaar te leren kennen. Neil probeert weer aansluiting te vinden bij Orly nadat ze zich in de nesten heeft gewerkt.
Een verplichte personeelsvergadering dwarsboomt de plannen die het team had voor hun favoriete dag van de maand.