Mr. Throwback
Een ongelukkige handelaar in souvenirs zoekt verlossing door zich te herenigen met zijn vroegere teamgenoot, NBA-ster Stephen Curry.
Wanneer Danny Grossman een dilemma heeft, herenigt hij zich met zijn oude vriend Stephen Curry.
Charlie world
Danny blijft liegen totdat Stephen voorstelt een uitgebreid verjaardagsfeest voor Charlie te organiseren.
Het schieten gaat Stephen slecht af. Kimberly vraagt Danny de enige persoon die kan helpen op te sporen.
Wanneer de liefdadigheidswedstrijd dichterbij komt, gaan Danny en Kimberly naar Toronto om een ster te ronselen.
Danny neemt drastische maatregelen om zichzelf te beschermen. Stephen ontvangt slecht nieuws van Kimberly.
Na een afgrijselijke wedstrijddag krijgt Danny iets onmogelijks voor elkaar en krijgt hij iedereen aan zijn kant.