Terwijl ze overweegt deel te nemen aan de zoektocht van Mrs. Davis, ontdekt Simone dat haar ex-vriend Wiley nu deel uitmaakt van een ondergronds verzet dat erop uit is de almachtige AI te vernietigen.
Simone en Wiley's jacht op de roodharige vrouw leidt ze naar een enigmatische nieuwe bron, en samen ontdekken ze de gevaarlijke waarheid over hun band met Clara.
Als Simone hoort waar de Heilige Graal zich bevindt, gaat ze samenwerken met Wiley en het verzet om een speciaal pak te veroveren dat nodig is die te bemachtigen.