My Daughter Joined a Cult
Een vader beweert dat zijn dochters zijn ontvoerd door de ashram, tegen de achtergrond van een India dat geobsedeerd is door zelfbenoemde leiders en spiritualiteit. Deze beschuldigingen openen een doos van Pandora met zijn vermeende misdaden en wandaden.
Crime After Crime?
In het licht van nieuwe beschuldigingen tegen Swami Nithyananda in 2012, komen verschillende andere overlevenden naar voren.
Terwijl de controverses beginnen af ​​te zwakken, stijgt Swami Nithyananda's populariteit bij westerlingen. Is zijn virale sensatiezucht een rookgordijn voor zijn grotere plannen om een ​​hindoe-eilandnatie, Kailasa, te vormen?