LEGO Ninjago: March of the Oni
Tijdens hun onderzoek naar een grote kraak vinden de ninja's Prime Empire, een niet uitgebrachte game die alle games in Ninjago overneemt.
De ninja's brengen Jay's verdwijning in verband met Prime Empire en gaan naar Dyer Eiland in de hoop Milton Dyer te vinden, de maker van Empire.
Cyrus Borg ontdekt een schokkend geheim over Prime Empire, terwijl de ninja strijden tegen de ontsnapte Mechanic en proberen Level 13 te bereiken.
In Prime Empire zijn de ninja op onbekend terrein. Ze kennen de regels niet en proberen Jay te vinden en te ontsnappen aan Unagami's Red Visors.
In één van de levelss van de game maakt de Samurai Okino een crisis door terwijl hij zijn Meesters naar de glorie probeert te brengen.
Om Unagami te stoppen hebben de ninja 3 keytana's nodig. De eerste is verstopt in Terra Karana, een zeer gevaarlijk level.