No Activity
Alonso en Naiara vertellen hun collega's over hun bijzondere date en Yasmina en Bony ontdoen zich van een lijk.
Alonso en Campillo moeten een moeilijke getuige zien over te halen en Bony en Yasmina ruimen een plaats delict op.
Een nieuwe collega heeft er plezier in om Alonso te pesten en Yasmina en Bony hebben genoeg van de criminele wereld.