Tschugger
De Tschugger uit Wallis Bax Schmidhalter wil jacht maken op lokale drugsdealers. Hiervoor stuurt hij de verlegen stagiair Vlinder op een gewaagde undercoveroperatie.
Bax is op zoek naar de gevaarlijke moordenaar - die al een getuige heeft laten verdwijnen. Daarnaast wil de Tschugger Juni en Valmira in een spectaculair verhoor veroordelen.