Now Apocalypse
Ulysses Zane heeft veel moeite met daten, tot hij een fenomenale date krijgt. Zijn beste vriendin Carly wil actrice worden en heeft een bijbaantje als webcammeisje.
Ik ben mijn verstand kwijt
Ulysses researcht samenzweringscomplotten over alien reptielen en wordt geghost door Gabriel. Ford krijgt zijn grote kans. Carly neemt acteerles. Severine en Ford bespreken een open relatie.
Severine zoekt haar ex op. Beroemde regisseur Otto West strikt Ford voor een gewaagde fotoshoot. Uly heeft nachtmerries over Gabriel. Carly neemt een privéles bij haar instructeur, Frank.
Ford heeft het moeilijk met zijn relatie en sleept Ulysses mee naar een mannengroep. Ulysses wordt tijdens zijn ronde als bewaker van zijn stuk gebracht door een dakloze vrouw.
Ford wordt uitgenodigd op een groot feest in Palm Springs. Ulysses ontmoet de bekende alienexpert Mitchell Kent. Carly ontmoet kunstenaar Leif en komt in de verleiding om vreemd te gaan.
Op de warmste dag van het jaar helpt Ulysses Carly met haar webcamserie, ‘Sletten’. Ford komt achter Severines ware gevoelens. Carly en Jethro proberen iets nieuws in hun relatie.