One Way or Another
De vrienden Hache en Belen zien elkaar na jaren weer, als ze allebei naar de trendy wijk Malasaña in Madrid verhuizen.
Na vijf jaar duikt Belen ineens weer op en ze probeert de vriendschap met Hache weer nieuw leven in te blazen.
Hache helpt Belen met een zowat onmogelijke missie: een appartement in Malasaña zoeken.
Belen gaat in haar nieuwe buurt shoppen en Hache ontvangt een onverwacht pakketje dat haar in verwarring brengt.
Hache wordt aangenomen als beveiliger bij het wassenbeeldenmuseum; Belen krijgt een rol in een serie.