Onision: In Real Life
Chris Hansen presenteert het verhaal van Greg Jackson, beter bekend als 'Onision', een YouTuber die jarenlang populair was op het platform, maar ook donkere geheimen verborg van de camera's.
James Jackson, online bekend als Onision, werd beroemd met controversiële YouTube-video's. Halverwege de jaren 2000 begint hij een relatie met een jonge fan genaamd Shiloh.
You've Destroyed Me
De Onision-saga gaat verder terwijl de wereld ziet hoe zijn giftige relatie met Shiloh implodeert. Kort daarna maakt Onision contact met een nieuwe tienerfan.