Operation Undercover
Undercoveragenten werken samen met CIS om de meest beruchte verdachten van drugshandel op te pakken.
Undercoveragenten leggen contact met een vuurwapengevaarlijke fentanyldealer en een verdachte die banden zou hebben met meth-leveranciers.
Undercoveragenten richten zich op vermoedelijke drugsdealers en mensenhandelaren, waaronder een eerstehulpverlener die om seks vraagt en een agent drugs aanbiedt.
Undercoveragenten gaan de strijd aan met een fentanyl-epidemie die burgers doodt, waaronder een 18-jarige jongen uit de buurt.
De politie van een klein stadje kampt met groeiende drugsproblemen, waaronder een ex-gedetineerde die banden zou hebben met een grote dealer.