Panhandle
In Panhandle wordt een excentrieke, agorafobische salondetective gekoppeld aan een tegenstribbelende verkeersagent in een serie over gemeenschap, banden en natuurlijk ongewone figuren. Samen worstelen Bell Prescott en Cammie Lorde met persoonlijke demonen, schokkende wendingen en wat Floridiaanse alligatoren op hun reis om zichzelf en hun stad te helen.