Para - We Are King
Vier jonge vrouwen en beste vriendinnen Jazz, Fanta, Hajra en Rasaq zijn opgegroeid in de straten van het ruige Berlijn. Op de drempel van de volwassenheid, staan ze voor een onzekere toekomst.
Een dealer verdenkt Hajra, Fanta, Rasaq en Jazz van het stelen van zijn drugs en eist financiële compensatie.
Hajra, Fanta, Rasaq en Jazz werken samen met het doel hun schulden af te betalen. Alles gaat prima, maar dan beseft de consciëntieuze Rasaq hoe erg ze is misleid door haar toekomstige echtgenoot.
Rasaq beëindigt haar relatie met haar verloofde Hatam en vindt steun bij Fanta. Hajra begrijpt ook dat haar vorige relatie geen ware liefde was.