Paul American
Een realityserie over het leven van Jake en Logan Paul met uiteraard een speciale rol voor schaatskampioen en geliefde van Jake: Jutta Leerdam.
Jake en Logan Paul werden internetsensaties door hun over-the-top video's en een broederrivaliteit die hen bijna uit elkaar dreef. Nu bereiden de broers zich voor op nieuw, onbekend terrein: een realityshow voor het hele gezin.
Terwijl Logan en Nina zich voorbereiden op de gender reveal, gaat Jake met Jutta naar Minneapolis om te kijken hoe het met zijn imperium van lichaamsverzorgingsproducten gaat.
Wanneer zijn gevecht met Mike Tyson wordt uitgesteld, moet Jake een nieuwe tegenstander vinden met een opzegtermijn van zeven weken. Logan en Nina gaan op babyreis naar Italië.
Jake nodigt Greg uit voor een ayahuasca-trip in de hoop de gecompliceerde geschiedenis van de familie te verwerken. Tijdens een pauze van de WWE worstelt Logan met zijn vrije tijd.