PI Meena
Een jonge detective is ooggetuige van een auto-ongeluk. Een jongen wordt geraakt door een vrachtwagen. Dat gebeurt zo vaak. Maar is dat wel zo? Door een link naar haar roerige verleden en de moeder van de dode man gaat Meenakshi het ongeluk onderzoeken. De wereld wil het onder een dik tapijt vegen. Als het ongeluk wijst naar een grote bio-terreuraanslag, moet de jonge detective Meena vechten.