Charles en Lizzie Peterson hebben de perfecte manier gevonden om hun liefde voor honden te koesteren – letterlijk. De broer en zus vangen puppy's op en zoeken een liefdevol thuis voor ze. Met elke nieuwe pup begint een nieuw avontuur.