Real Girlfriends in Paris
Victoria, Kacey en Adja delen levensverhalen onder het genot van gefrituurd eten en ranch dressing. Anya ontvangt de meiden voor een Amerikaans Thanksgiving diner waar Emily vertelt dat ze liefde wil vinden in Parijs.
Handball And Heartbreaks
Adja neemt haar tante in vertrouwen over haar bindingsangst. De meiden gaan naar een professionele handbalwedstrijd om Kacey's nieuwe vlam te zien spelen.
Victoria's problemen met vriendin en collega Yoanne blijven zich opstapelen. Geconfronteerd met een visum dat verloopt, vraagt Kacey advies aan Anya.