Rematch
Rematch toont de strijd tussen mens en machine tussen Garry Kasparov en IBM's Deep Blue-computer.
Het is de krachtmeting van de eeuw: Garry tegen Deep Blue, die 200 miljoen zetten per seconde analyseert.
Garry heeft Game 2 verloren en moet reageren. Er wordt een psychologische oorlog gevoerd op en buiten het schaakbord.
Garry is verdwenen en gaat graven in zijn verleden. Kan Helen iets met Kasparov's ego doen om hem terug te krijgen?
Eenieder wordt geconfronteerd met zijn of haar demonen. Garry moet uitzoeken wat echt is en wat niet. P.C. raakt de controle kwijt.